Klacht: Pakketje niet bezorgd na een week fout op fout

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Veen,

Bedankt voor uw melding. Ik had uw andere melding reeds beantwoord. Het pakket ligt voor u klaar op het gevraagde DHL ServicePoint. Als het goed is heeeft u hiervoor bericht ontvangen per mail. Ook zonder dit bericht kunt u het pakket af komen halen. Neemt u wel een legitimatiebewijs mee.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 september 2018 om 18:27 geantwoord

Het pakketje ligt niet klaar , is door chauffeur per abuis mee teruggenomen naar depot .

Reactie van de melder van de klacht wimvanveen

2 maanden geleden - Waarom verneem ik nu niets meer over mijn klacht ...het pakketje nog steeds niet ontvangen . Ik ga nu serieus en melding aan de media maken ben er helemaal klaar mee met DHL

Alle klachten die gemeld zijn door wimvanveen