Klacht: Pakketje niet bezorgd.

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket niet ontvangen, terwijl DHL status anders zegt. Ook staat er dat ze eerder langs zijn geweest wat dus ook niet het geval is. 2 dagen gewacht op me pakketje en nu spoorloos! Zoveelste x drama

Gewenste Oplossing:

Pakketje netjes afleveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het lijkt erop dat uw pakket zaterdag per ongeluk een 'afgeleverd' scan heeft gekregen. Mijn excuses voor de verwarring die daardoor is veroorzaakt.

Ik verwacht dat uw pakket vandaag in nalevering gaat. Mocht u het niet ontvangen, dan kunt u het beste morgen even contact opnemen met onze klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat er navraag wordt gedaan.

De contactgegevens van de klantenservice vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door LiekeGrendel