Klacht: Pakketje niet bezorgd

Piet Hollander op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden via een duitse website een pakketje besteld en we kregen maar geen bericht wanneer het bezorgd zou worden. We hadden het 10 december besteld.
Een week later hebben we daar naartoe gemaild en we kregen een snelle mail terug.
Het bleek dat DHL het pakketje zonder dat we bericht kregen bij een afhaalpunt gedumpt had.
Nu blijkt dat het de 14 e december daar al was afgegeven.
Als je het binnen een week niet haalt wordt het weer terug gestuurd.
Er zijn hier al meer klachten uit de buurt mensen zijn wel thuis maar ze brengen het zonder bericht te geven naar een afhaalpunt. Zeer slecht van DHL.

Gewenste Oplossing:

DHL moet zorgen dat mensen bericht krijgen waar het pakketje is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat een vervelende situatie zeg. Ik heb even voor u gekeken en kan helaas niet zien wat de reden is geweest. Zo te zien is de chauffeur namelijk wel bij u geweest. Mocht dit nog eens voorkomen. Zou u dat dan opnieuw willen melden en beide traceernummers door willen sturen zodat we ook kunnen zien dat het vaker voorkomt?

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Hollander