Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 02 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket besteld.Bezorving zou tussen 2 en 6 worden afgeleverd.U raad het niks.Ik ga even op mijn account kijken bij het bedrijf waar ik alles heb besteld.Bewoner was niet thuis.Ik was vanaf 12 uur al thuis.Ook geen kaartje in de bus dat ze uberhaupt zijn geweest want ze zijn gewoon niet geweest.Ik heb meteen het bedrijf gebelt waar ik mijn bestelli g heb geplaats en die gaan er een klacht van maken.Schijnbaar komt Dhl morgen weer dezelfde tijd althans staat op het account.Tja dan ben ik niet thuis….ik maak niet voor niets een afspraak.Ik heb even op hun fb pagina gekeken en het is dus een groot drama bij DHL.Dit komt heel maar dan ook heel veel voor.Een niet te vertrouwen bedrijg wat er een zooitje van maakt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze fatsoenlijk personeel aannemen en ophouden met leugens.Als de bezorgers niet aan je deur zijn geweest ook niet zeggen dat ze dat wel zijn geweest.Dit is namelijk niet de 1ste keer.En dat eeuwige sorry terwijl ze niksaan hun manier van werken doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2018 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Groot,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak.
Onze chauffeur heeft zijn ronde wel degelijk gereden en op uw pakket staan de juiste adresgegevens. Het is mij dan ook niet duidelijk wat er verkeerd is gegaan. Mogelijk heeft de bezorger het pakket per ongeluk een onjuiste scan gegeven.

Uw pakket wordt vanmiddag tussen 14:00 en 18:00 uur alsnog bezorgd. U kunt eventueel een andere afspraak maken via bezorger gemist op dhlparcel.nl. Als bezorgcode vult u dan in: JUN491599949030051198060. Langs deze weg kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen het pakket zelf af te halen op een servicepunt.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 02 juni 2018 om 18:24 geantwoord

Het pakket is vanmiddag aangeboden door een andere DHL.bezorger die overigens mij ontzettend aardig te woord heeft gestaan.Ook mijn onderburen verwachten gisteren een pakket en werd op dezelfde manier vandaag aangeboden.Die overigens gisteren ook zijn thuis gebleven en ook daar is gisteren niemand van DHLaan de deur geweest en ook geen kaartje in de bus.Op de fbsite van DHL staan ontzettend veel klachten dat mensen thuis blijven en dat er gewoon niemand langskomt.Ik heb vandaag alsnog mijn pakket gekregen en daarmee is inderdaad mijn klacht opgelost.Maar zolang bezorgers niet langkomen terwijl ze wel de melding geven dat er niemand thuis is gaat deze ellende gewoon door.Hier laat ik het bij.

Alle klachten die gemeld zijn door Willi26