Klacht: Pakketje niet bezorgd.

op 08 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 oktober een kaartje in de bus omdat er niemand thuis was. Op 2 november zou een nieuwe poging volgen. Helaas is dat niet gebeurd. Nu blijft het pakketje al een week op het sorteercentrum liggen en er gebeurt niets…

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 november 2017 om 16:26 geantwoord

Ik heb de afzender ook een bericht gestuurd. De fout ligt volgens mij echter bij DHL die mij 1 keer het pakket probeert te bezorgen en vervolgens de afspraak niet nakomt.

Alle klachten die gemeld zijn door LidyD