Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat dat mijn Pakketje al 4 dagen bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE staat maar dit moets thuis bezorgd worden.
Hoelaang moet ik nóg wachten ?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Pawlak, Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over een pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Ik wil u hierbij graag helpen en met u meekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij hiervoor de barcode van het pakket nog toe te sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Pawlak, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Amanda2233

1 maand geleden - Het adress gegevens zijn goed ingevuld op de site staat dat de pakket terug Word verzonden. . Kan dat niet stop gezet worden en nóg een keer verzonden worden naar ons adres ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pawlak,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat het pakket terug is gezonden. Ik kan dit helaas niet tegenhouden of terugdraaien. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda2233