Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 19 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje besteld met spoed (geboortekaartjes). Nadat de eerste bezorgpoging mislukt was op maandag heb ik de tijd van bezorging voor poging 2 veranderd naar dinsdag avonduren. Tussen 17u30 en 20u30. Als ik om 16u45 mijn PostNL check zie ik dat de tweede bezorgpoging ook mislukt is en het pakketje retour is gestuurd?! Klantenservice is kortaf en zegt dat de melding dan niet doorgekomen zal zijn en dat ik zelf contact moet opnemen met de afzender.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijke levering!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Luppens, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket bij de tweede poging niet op het gewenste tijdstip is aangeboden en vervolgens retour is gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent. Graag wil ik hierop reageren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Heeft u €1,95 betaald om het pakket in de avonduren te bezorgen of was 17:30 uur tot 20:30 uur de tijdsindicatie die werd weergegeven? Indien u heeft betaald ontvang ik graag ook een screenshot van de betaling en uw IBAN-rekeningnummer. - Wat is uw postcode? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Luppens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Luppens,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door JolienL