Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 03 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 juni is een pakket (binnenlands) naar mijn adres verstuurd. Vandaag 21 juni nog steeds niets ontvangen. Volgens Track&trace is de zending in goede orde ontvangen door PostNL maar na 6 dagen wachten is het pakket nog niet bezorgd!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket eindelijk bij mij wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sliwinski,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwacht en het ziet er naar uit dat deze tot op heden nog niet bij u is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier goed van baalt en wil u hiervoor dan ook allereerst mijn excuses aanbieden.

Inmiddels heb ik even naar de status van uw pakket kunnen kijken en ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met de afzender. Dit is niet omdat ik u niet wil helpen, maar omdat zij als onze opdrachtgever voor verzending eventueel een onderzoek bij ons op kunnen starten. Wij zullen de afzender vervolgens meer duidelijkheid verschaffen, waarna zij u op de hoogte zullen houden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 17:47 geantwoord

De afzender zegt dat hij een onderzoek heeft aangevraagd maar persoonlijk geloof ik er niets van. zou u het kunnen bevestigen?

Met vriendelijke groet,
M.I. Sliwinski

Alle klachten die gemeld zijn door Marek Sliwinski