Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 03 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 juni is een pakket (binnenlands) naar mijn adres verstuurd. Vandaag 21 juni nog steeds niets ontvangen. Volgens Track&trace is de zending in goede orde ontvangen door PostNL maar na 6 dagen wachten is het pakket nog niet bezorgd!

Als het pakket eindelijk bij mij wordt bezorgd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juli 2017 om 17:21 geantwoord

Geachte heer Sliwinski,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwacht en het ziet er naar uit dat deze tot op heden nog niet bij u is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier goed van baalt en wil u hiervoor dan ook allereerst mijn excuses aanbieden.

Inmiddels heb ik even naar de status van uw pakket kunnen kijken en ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met de afzender. Dit is niet omdat ik u niet wil helpen, maar omdat zij als onze opdrachtgever voor verzending eventueel een onderzoek bij ons op kunnen starten. Wij zullen de afzender vervolgens meer duidelijkheid verschaffen, waarna zij u op de hoogte zullen houden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 03 juli 2017 om 17:47 geantwoord

De afzender zegt dat hij een onderzoek heeft aangevraagd maar persoonlijk geloof ik er niets van. zou u het kunnen bevestigen?

M.I. Sliwinski

Alle klachten die gemeld zijn door Marek Sliwinski