Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb heel dedag vrij genomen op 07-06-2017 omdat jullie een pakketje tussen 13:00 en 17:00 kwamen afleveren. Maar het is nu 22:32 en de bezorger is nog steeds niet geweest en op mijn track en tracé sta dat de bezorger nog steeds onderweg is

Gewenste Oplossing:

Nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juni 2017 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Baden,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorgen de tijdsindicatie niet heeft gered. Dit is natuurlijk niet fijn en wil u daarom mijn excuses aanbieden.

Ik zou het graag voor u na willen kijken wat er met de zending is gebeurd. Ik denk echter dat u de zending ondertussen al heeft ontvangen en dat het al is opgelost. Mocht dit niet zo zijn zou ik de track en trace code van de zending mogen ontvangen dan kijk ik graag met u mee.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marcella1992