Klacht: pakketje niet bezorgd

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

12 augustus is vanuit Millingen een pakje naar mijn gestuurd, track and trace code 3SOPKA47.881.80 .Het pakje bestond uit twee delen, deel één is aangekomen, deel twee niet. Tijdens het vervoer zijn deze twee van elkaar gescheiden. Op deel twee stond geen adres.Dit pakje van grauw/bruin pakpapier bevat 4 witte WiFi -staafantennes, twee van 70 cm en twee van 40 cm, Pakje is lang 100.cm en 20 cm rond en hoort bij de onderdelen in pakje één. Heb al contact gezocht met de klantenservice. een mevrouw belde mij en vroeg of het pakje verzekerd was, daarna werd ze afstandelijk daarna nog twee mailtjes,,geen antwoord.Ik ben erg onthand dat ik pakje deel twee niet heb. Er is een afdeling”” onbestelbare stukken “” Zouden deze mij kunnen helpen

Ik ben tevreden als het tweede pakje wordt bezorgd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2016 om 14:17 geantwoord

Geachte heer Stoel,

Uit uw bericht begrijp ik dat van een zending van twee pakketten maar één pakket is afgeleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb voor u gekeken naar deze zending. Het gaat hier om een standaard zending. Voor deze zending hoeft er bij aflevering niet getekend te worden. Daarom is er geen onderzoek mogelijk voor deze zending. Deze doos heeft nu geen code en er staat geen adres op. Daarom is niet te achterhalen waar deze zending is. Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is maar er is niets wat er gedaan kan worden.

Heeft op 26 september 2016 om 15:10 geantwoord

Dit zal juridisch wel allemaal juist zijn, maar moreel blijven jullie toch wel achter. Als het pakje verzekerd was geweest hadden jullie wel gezocht.?
Maar dit is de tegenwoordige tijd en daar moet je maar mee leven is de kreet.
Ik hoop dat jullie ooit zoiets ook eens aan de hand krijgen !! Te veel moeite om te zoeken, of gewoon te laks niet relevant . Is er dat geworden van onze trotse Post..........Laat toch zoeken bij bij \"\"Onbestelbare stukken \"\" of geef mij het adres dan ga ik er zelf wel heen.........
Ik ben niet tevreden en diep teleurgesteld . Is dat jullie service.
P.Stoel

Alle klachten die gemeld zijn door Piet stoel