Klacht: pakketje niet bezorg door onjuiste sortering

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zou op zaterdag 23 december tussen 11 en 15 uur mijn pakket bezorgd krijgen. keurig thuis gebleven! om 14 uur nog niets en maar weer eend kijken op de site staat daar ineens vertraging door onjuist geselecteerd!
daarna gebeld en te horen gekregen dat ik de 27e mijn pakket zou krijgen. niets dus! de 28e weer gebeld nee dat kan niet zo snel dat wordt de 29e! weer gebeld nee niets dus. de afzender moet contact opnemen voor de uiterlijk kenmerken! wat een gedoe en slechte service! er zit een waarde aan het pakket is 270 euro en niemand kan helpen! echt zo waardeloos!!! elke keer andere informatie en nog steeds geen pakket. ik wil nu gewoon mijn pakket geleverd hebben!

als mijn pakket vandaag of morgen geleverd wordt!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 december 2017 om 14:20 geantwoord

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending na een sorteerfout nog steeds niet in bezorging gaat. Dat is natuurlijk erg vervelend en in dit geval is het inderdaad het beste om een onderzoek op te starten via de verzender. Die kan namelijk de gegevens verstrekken die hiervoor benodigd zijn. Wij zullen dan zo snel mogelijk uitzoeken wat er fout gaat en dit herstellen zodat u uw pakket alsnog kunt ontvangen. Mijn excuses voor de ontstane vertraging.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door inehuisman