Klacht: pakketje niet bezord

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

status geeft aan de het pakketje bezorgd zou zijn niet dus. via marktplaats gekocht. verkoper heeft het pakketje netjes opgestuurd. is in ontvangst genomen door post nl en zou bezorgd moeten zijn. niet dus. moet dus de verkoper vragen of hij de procedure op wil starten. als deze persoon dat niet wilt ben ik dus alles kwijt. lekker bedrijf. ik denk dat ik bezorger wordt van post nl kan je lekker veel achterover drukken. wordt toch niks aangedaan. waardeloos bedrijf dat post nl

als de ontvanger dus de gedupeerde de klacht zou kunnen opstarten. het is dus zijn/ haar geld

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Scheel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat er is aangegeven dat het pakket is afgeleverd, terwijl dit niet het geval is. Het spijt me om dit te horen. Ik begrijp dat u hierover al contact op heeft genomen met de klantenservice. Hoewel ik dezelfde informatie heb als mijn collega's van de klantenservice, wil ik graag kijken of ik nog iets voor u kan betekenen. Mag ik daarvoor de Track&Trace-code van het pakket? Heeft u al navraag gedaan bij uw buren en in de brievenbus gekeken? Heeft u al contact opgenomen met de afzender over deze situatie? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht marcel scheel 1969

5 maanden geleden - hierbij de track and trace code:3SKR029066262. ik ben al bij de buren, overburen etc. geweest. niemand heeft het pakketje in ontvangst genomen. er lag bij mij geen papiertje van dat ze langs zijn geweest. ik heb ook de afzender benaderd en die gaat als het goed is een klacht indienen. ik hoop dat het pakketje bovenwater komt. alvast bedankt Marcel

Heeft op 12 februari 2018 om 12:20 geantwoord

Geachte heer Scheel,

Hartelijk bedankt voor de toelichting. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket nog steeds niet boven water is gekomen. Omdat de afzender onze opdrachtgever is voor het verzenden van het pakket is dit degene die bij ons een klacht in kan dienen. Goed om te vernemen dat de afzender dit nog gaat doen. Ik hoop dat dit nog een positief resultaat zal opleveren.

Heeft op 12 februari 2018 om 14:10 geantwoord

zoals gezegd dat post nl niet zoveel doet. ik kan er zelf achteraan waar het pakketje gebleven is. ik hoop dat de verzender een klacht indien zodat ik alsnog een antwoord krijg waar het pakketje is gebleven. ik neem aan dat post nl precies ziet waar het is bezorgd en welke vervoerder het heeft vervoerd. snap dan ook niet waarom de verzender hiervoor de klacht moet indienen. ik ben de gedupeerde en volgens mij ook de opdrachtgever. ik betaal voor alles. nou post nl bedankt voor niks.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel scheel 1969