Klacht: Pakketje niet aangekomen

op 13 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iemand anders heeft een pakketje naar mij opgestuurd maar heb het nooit gekregen, zij heeft zelf ook een klacht ingediend..

Als ik het pakketje binnen heb..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Plender, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hierover ontevreden bent, en bied u dan ook mijn excuses aan. Kunt u mij in een reactie op dit bericht de 3S-code sturen? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Plender, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerlinde30

1 maand geleden - Goedenavond, Nee dat klopt omdat ik geen t&t code heb, gok dat jullie dan toch niks kunnen doen..;) Groetjes Gerlinde

Heeft op 17 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geachte mevrouw Plender,

Bedankt voor uw reactie. Zonder barcode is het pakketje niet te traceren inderdaad. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Goed dat de afzender hier in ieder geval een melding van heeft gemaakt. Als het pakket binnen Nederland is verzonden en de inhoud is waardevol of goed te omschrijven, dan kan de afzender bij ons een formulier opvragen voor een onderzoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerlinde30