Klacht: Pakketje met iphone is zoekgeraakt….. het zal wel

op 10 februari 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 7 februari zou mijn telefoon/sim kaart worden afgeleverd. Door een sorteerfout (ja ja) kon dat helaas niet plaats vinden. Omdat de nummerbehoud aanvraag door Vodafone verkeerd is aangevraagd, moet dit opnieuw gebeuren. Hiervoor moet de aanvraag gecanceld worden en op nieuw ingediend worden. De afdeling status order kan me hierbij zogenaamd niet helpen omdat de order “open” staat bij de vervoerder. Ik moet dus maar contact opnemen met de vervoerder om de order te cancellen…..

@VODAFONE…. IK HEB GEEN CONTRACT/AFSPRAKEN MET JULLIE VERVOERDER. Jullie hebben de problemen veroorzaakt, los ze dan ook op. Neem jullie verantwoordelijkheid en zorg er in ieder geval voor dat het nummberhehoud geregeld wordt!!!

Gewenste Oplossing:

Binnen 3 werkdagen nummerbehoud regelen en telefoon bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door newtastyland