Klacht: Pakketje meer dan 6 weken bij NLHAGI

kiesnooitsimpel op 16 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 juni is er een pakketje vanuit de vs gestuurd via DHL. Inmiddels ligt het pakket al sinds 5 juli bij NLHAGI zonder enig bericht of statusupdate. Het is nu inmiddels 14 september

Gewenste Oplossing:

Pakketje wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Deze zending is inderdaad al wel erg lang onderweg. Wij gaan graag even voor u mee kijken. Op uw adres vind ik via onze systemen nog geen zending onderweg. Zou u uw traceercode willen bevestigen? In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht kiesnooitsimpel

1 jaar geleden - Ik zie twee nummers: DHLM2DT9417V01 en 2231860694732211

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 september 2021 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat uw pakket al een tijd stil ligt bij de douane, dit is natuurlijk niet de bedoeling zo. Ik wil u adviseren dit bij de afzender te melden. Zij kunnen hiervoor een onderzoek binnen DHL doorzetten zodat er verder navraag gedaan kan worden over uw pakket- en er verder gekeken kan worden naar een gepaste oplossing. Mijn excuses voor het ongemak van deze situatie

Met vriendelijke groet,

Claudine
DHL Parcel E-care.

kiesnooitsimpel

Heeft op 16 september 2021 om 21:55 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door kiesnooitsimpel