Klacht: Pakketje meer dan 6 weken bij NLHAGI

kiesnooitsimpel op 16 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 10 juni is er een pakketje vanuit de vs gestuurd via DHL. Inmiddels ligt het pakket al sinds 5 juli bij NLHAGI zonder enig bericht of statusupdate. Het is nu inmiddels 14 september

Pakketje wordt bezorgd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Deze zending is inderdaad al wel erg lang onderweg. Wij gaan graag even voor u mee kijken. Op uw adres vind ik via onze systemen nog geen zending onderweg. Zou u uw traceercode willen bevestigen? In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht kiesnooitsimpel

1 jaar geleden - Ik zie twee nummers: DHLM2DT9417V01 en 2231860694732211

DHL

Heeft op 16 september 2021 om 13:03 geantwoord

Goedemiddag,

Dank voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat uw pakket al een tijd stil ligt bij de douane, dit is natuurlijk niet de bedoeling zo. Ik wil u adviseren dit bij de afzender te melden. Zij kunnen hiervoor een onderzoek binnen DHL doorzetten zodat er verder navraag gedaan kan worden over uw pakket- en er verder gekeken kan worden naar een gepaste oplossing. Mijn excuses voor het ongemak van deze situatie

Claudine
DHL Parcel E-care.

kiesnooitsimpel

Heeft op 16 september 2021 om 21:55 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door kiesnooitsimpel