Klacht: Pakketje ligt nog bij jullie

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jullie hebben door een sorteer fout/defect mijn pakketje nog steeds in jullie bezit. Ik krijg maar geen informatie wanneer jullie het alsnog bezorgen. Via jullie site staat het nog steeds op Planning wordt gemaakt. Mijn pakket zou woensdag de 20ste bezorgd worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik informatie krijg wanneer ik alsnog het pakketje krijg. Informatie krijgen geeft me duidelijkheid/rust.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een sorteerfout ontstaan bij uw zending. Hierdoor moest uw zending opnieuw gesorteerd worden. Dit is inmiddels gecorrigeerd. Uw zending staat gepland voor levering voor vandaag tussen 14.00 en 18.00.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gjeuring