Klacht: pakketje ligt al vanaf 20 april bij NLAMSA

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een pakketje besteld vanuit de UK maar lig al een tijdje in het sorteer centrum

Gewenste Oplossing:

wanneer het pakketje bezorgd is of geannuleerd is zo dat ik mn geld kan terug vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket die u moet ontvangen vanuit het buitenland. U wilt graag zo snel mogelijk de zending ontvangen, aangezien het al enige tijd geleden verzonden is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u het zo snel mogelijk wilt ontvangen, echter is het momenteel erg druk waardoor we nog niet kunnen inschatten wanneer het bezorgd wordt. Voor updates raad ik u aan om Track en Trace te blijven volgen. Ik raad u ook aan om www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra het pakket verwerkt is (nu nog niet), komt daar alle info te staan. Duurt het allemaal toch te lang, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan dit zo nodig verder uit laten zoeken via de eigen post organisatie en voor u een passende oplossing zoeken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door d van Beek