Klacht: pakketje ligt al vanaf 20 april bij NLAMSA

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakketje besteld vanuit de UK maar lig al een tijdje in het sorteer centrum

wanneer het pakketje bezorgd is of geannuleerd is zo dat ik mn geld kan terug vragen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 12:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket die u moet ontvangen vanuit het buitenland. U wilt graag zo snel mogelijk de zending ontvangen, aangezien het al enige tijd geleden verzonden is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u het zo snel mogelijk wilt ontvangen, echter is het momenteel erg druk waardoor we nog niet kunnen inschatten wanneer het bezorgd wordt. Voor updates raad ik u aan om Track en Trace te blijven volgen. Ik raad u ook aan om www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra het pakket verwerkt is (nu nog niet), komt daar alle info te staan. Duurt het allemaal toch te lang, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan dit zo nodig verder uit laten zoeken via de eigen post organisatie en voor u een passende oplossing zoeken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door d van Beek