Klacht: Pakketje kwijtgeraakt dhl

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 22 april pakketje aangeleverd bij dhl welke naar een webwinkel terugmoet. Pakket oorspronkelijk geleverd door postnl. Op 26 april bleek de status nog niet verder dan ‘opgehaald hij dhl parcel’ op 22 april.
Op 26 april gebeld met klantenservice, een case werd aangemaakt, binnen 5 werkdagen zou ik meer weten. Op 2 mei niets gehoord en gebeld, onbeschofte jongeman zei dat door koningsdag de 5 dagen niet om waren. Na het weekend moest ik maar terugbellen.
Op 8 mei nogmaals gebeld, ze waren nog bezig met onderzoek en ik moest 14 werkdagen wachten. Bijzonder ander advies, bijna 3 weken wachten op een kwijtgeraakt pakket.

Vervelend is ook nog dat ik dit item wilde omruilen en het de vraag is of het artikel er dan nog is. Opnieuw bestellen kan, echter had ik een kortingscode die niet meer geldig is.

Kortom, ik kan. If geen nieuw product krijgen en moet nu dus ontzettend lang wachten tot ik mn veld terug krijg. Mits het pakje gevonden wordt. Anders moet ik een claim indienen bij dhl. Maar hoe lang gaat dat dan duren? En krijg ik dan de waarde vh product zónder de korting zodat ik deze opnieuw kan bestellen?

Waarde vh pakke, zonder korting, teruggeboekt zodat ik eindelijk een nieuw product kan bestellen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 15:03 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben uw dossier inderdaad nog in behandeling en hebben deze in monitoring in afwachting dat deze herlabeld zal worden. Mocht dit niet het geval zijn zal mijn collega u op de hoogte brengen van de volgende stappen welke kan inhouden dat u het pakket kunt claimen.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 08 mei 2017 om 15:26 geantwoord

Dat komt wat onduidelijk op me over. Betekend dit dat het pakket al gevonden is, gezien u aangeeft dat het herlabeld wordt?
En hoe lang moet ik nu nog afwachten?

Alle klachten die gemeld zijn door Jotoma