Klacht: Pakketje kwijt, na anderhalve maand nog geen zicht op oplossing of compensatie

op 31 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 april 2016 mijn pakket gestuurd richting Londen vanuit Amsterdam. Op 13 April raakte mijn pakket kwijt in Londen. Vervolgens al tientallen emails en social media berichten verder is er na weken op 26 april een schadeclaim ingediend voor compensatie, gezien mijn mobiele telefoon erin zit. Nu op 17 mei is er nog steeds geen reactie of zich op een oplossing of compensatie. Na weer meerdere mails en social media berichten, blijkt de doorlooptijd van een schadeclaim opeens 12 tot 16 weken (!).

Gewenste Oplossing:

Als de schadeclaim wordt geaccepteerd of het pakket gevonden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 8 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 8 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne, namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Met vriendelijke groet,

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse Wieleman