Klacht: Pakketje kwijt geraakt tot 2x toe

Ann1980 op 14 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2x toe pakketje kwijt geraakt. 2 x onderzoek ingesteld door bedrijf van het bestelde item maar geen pakketje alleen excuses.

Gewenste Oplossing:

Bedrijf van bestelde item stuurt een nieuw pakket via post.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw zendingen niet aangekomen zijn. Wij kijken graag voor u mee. Wat is de traceercode van de recente vermiste zending? En heeft u eventueel een casenummer? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Ann1980

1 jaar geleden - Traceercode JJD0000900639200522316077 Case nummer heb ik denk ik niet, bedrijf van het bestelde artikel heeft 2x een onderzoek gestart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 september 2021 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb de zending voor u nagekeken maar ik krijg hier geen opgestart onderzoek naar voren gekregen. Mijn advies is om hiervoor contact op te nemen met de verzender, deze kan dit verder bij DHL uit laten zoeken voor u om erachter te komen wat de huidige status is.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Ann1980