Klacht: Pakketje kwijt geraakt door post nl

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een kleding stuk gekocht van iemand. Voor een belangrijke huwelijksdag.
Nu heb ik nog steeds niks dus. En mijn pakketje moet ergens zijn!!!
Ze zouden dit op zaterdag 1sept brengen tussen 11.15 en 14.45 bezorger onderweg. Niet geweest dus en later na 17.00 stond er vertraagd naar maandag. Tussen 9.00 en 12.00 ook niet geweest dus! Dus de code moet echt wel gescant geweest zijn en het zal echt hier in de omgeving zijn. Er moet is achteraan gegaan worden. I.p.v. niks doen.
Post.nl maakt het kwijt niet ik of de verzender. De verzender heeft ook al contact opgenomen en er is een procedure aan de gang. De verzender blijft dit niet doen kost haar te veel energie. Ze zijn dus ruim al 7 dagen te laat. Mijn dag was behoorlijk verkloot ik hoorde er netjes uit te zien ivm foto’s en een belangrijke dag. Post nl is verandwoordlijk voor dit. Track en trac code 3SKABA086039552

Mijn pakketje als nog. Of 300 wat het kledingstuk kosten. En dan heb ik nog iets anders moeten halen en flink wat stress gehad. Zal de bezine kosten en het andere kleding
Stuk er maar niet bij tellen. Maar uit fatsoen kan post.nl mij zeker betalen. Ik raak niks kwijt! Hun maken een fout.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 september 2018 om 12:14 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Deze is vertraagd en u had het net nodig voor een huwelijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor al het ongemak dat is ontstaan. Ik heb de gegevens er bij gezocht en zie dat de afzender inderdaad al contact met ons heeft gehad. Er loopt inmiddels een onderzoek. Dit is momenteel nog in volle gang. Zodra er meer bekend is over uw zending, wordt de afzender hier zo snel mogelijk over geïnformeerd.

U zou tevens graag een vergoeding willen. Hier kan ik echter niet in voorzien aangezien het om een zending gaat waarbij geen verzekering van toepassing is. Daarnaast wordt een eventuele vergoeding altijd aan de afzender voldaan omdat dit onze opdrachtgever is. Ik wil u in dit geval dan ook naar de afzender verwijzen aangezien deze gekozen heeft om het op die manier te versturen. Zij kunnen met u tot een passende oplossing komen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 03:04 geantwoord

Ik heb betaald en wil de vergoeding. De verzender kost het niets. Heb betaald plus verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door nanda1985