Klacht: pakketje kwijt en word als lummel behandelt

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo Post nl

ik een groot probleem,ik heb een pakketje laten bezorgen van uit Duitsland naar een postnl ophaal balie, maar hun hebben hem niet volgen hun.
ik ben ondertussen ongeveer 6 keer langs geweest en zo’n 4 keer gebeld,
ik heb de manager van deze postnl Bali naar post nl laten bellen volgen hem en post nl is deze nooit aangekomen maar als ik postnl bel of chat zeggen hun van wel,
dus gisteren weer post nl gebeld hun zeggen laat verkoper een onderzoek starten, dat heb ik gedaan hieronder ziet u de informatie die ik van hun heb gekregen. (post nl app zegt het zelfde)
ik had ook gehoord dat het verstuurt was naar de winkel in plaats van de inpandige postnl kantoor dus heb ook gevraagd of hij misschien bij de verkeerde deur zou zijn bezorgd, de manager en Bali mederwerker zeggen van niet.

Shipping Information
Carrier: Post NL Pakketten
Delivery Estimate: 21. November 2017
Date Time Location Event Details
Nov 21, 2017 04:52:07 pm — Delivered
Nov 21, 2017 08:54:18 am OPMEER NL Out for delivery
Nov 20, 2017 05:59:39 pm GOES NL Parcel arrived at a carrier facility
Nov 18, 2017 12:53:47 pm Bad Hersfeld DE Parcel has been handed over to the carrier and is in transit

ik snap dat het niet u fout is en sorry me als ik u ongemakkelijt laat voelen maar ik begin mij geduld te verliesen want ik word als een lummel behandelt en de bal word steeds heen en weer gegooit en dit ben ik dus nu zat,
ik wil best mee werken en alles wat ik wil is mijn pakketje niks meer niks minder.

mijn pakketje in handen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte meneen Stoverink,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u een probleem heeft met uw pakket. Daarnaast begrijp ik dat u niet goed te woord bent gestaan door onze klantenservice. Ik kan mij voorstellen hoe vervelend dit voor u is, en ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u het pakket rechtstreeks heeft geadresseerd aan een PostNL-locatie. Het is helaas niet mogelijk om een pakket op deze manier te laten bezorgen, en om deze reden is de bezorging niet goed gegaan.

Ik raad u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. De afzender kan eventueel contact opnemen met zijn of haar lokale postbedrijf voor onderzoek naar deze zending.

Alle klachten die gemeld zijn door arone