Klacht: pakketje kwijt

op 22 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week op vrijdag 17 juli 2020 heb ik een pakketje naar belgie gestuurd . Afgelopen maandag zou dat binnen moeten komen . Toen ik s ochtends op de track en trace keek stond er dat het beschadigd was en retour afzender zou gaan . Ik had alleen vergeten mijn adres erop te zetten dus het kon niet retour komen . Ik heb verschillende keren gebeld en het verhaal verteld maar krijg alleen te horen u moet maar afwachten we lopen achter . Er zat een dure samsung galaxy s20 in

het pakketje of bij mij terug of naar de gene waar hij naar toe verzonden werd .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 juli 2020 om 12:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Track en Trace heeft gezien dat een door u verzonden pakket retour is gestuurd. Ik begrijp dat uw retouradres niet op de zending staat en kan me voorstellen dat u graag wilt dat het pakket retour komt bij u of alsnog naar de geadresseerde gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw melding bij de Klantenservice heb ik de Track en Trace-code gevonden. Het pakket is inderdaad retour gezonden. Zonder retouradres zal dit proces mogelijk langer in beslag nemen, op dit moment kan ik u alleen aanraden nog even af te wachten. Zodra de status via Track en Trace een melding laat zien dat u geadviseerd wordt om contact op te nemen met de Klantenservice dan raad ik u aan opnieuw melding bij ons te maken. Vanaf dat moment kunnen we een onderzoek instellen naar de status van het pakket. Het spijt me dat ik hierin op dit moment geen actie voor u kan ondernemen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 22 juli 2020 om 13:39 geantwoord

Het was de beslissing van post nl om het retour te willen zenden niet van mij of degene waar het na toe moet. Ik heb gebeld een aantal keer formulieren ingevuld enz. En dit is het antwoord

Reactie van de melder van de klacht Dreischor2019

3 maanden geleden - het is zo jammer dat er opgelost staat er is niks opgelost . Ik heb nog steeds niks terug en zelfs nog geen uitzicht wat er gaat gebeuren .

Alle klachten die gemeld zijn door Dreischor2019