Klacht: Pakketje kwijt

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem als Dominika.
Heb mijn bestelling op 22 januari ontvangen en op 23 januari weer opgestuurd zonder retourlabel.
Daarna heb ik Bershka gebeld en ben ik doorverwezen naar PostNl (Postbus 20219 8000CE Zwolle) waar blijkbaar mijn pakketje is aangekomen.
Ik zou binnen 5 dagen een bericht krijgen. Dit is nooit gebeurd.

Ben zeer teleurgesteld. Hopelijk kan ik geholpen worden.

Sophia Zorgdrager

Ik wil graag mijn geld terug (31,94) + de verzendkosten (6,95).

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 14:04 geantwoord

Geachte mevrouw Zorgdrager,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat u retour heeft gezonden. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek is opgestart en dat u inmiddels een e-mail heeft ontvangen met de uitslag. Het pakket is direct vanuit het sorteercentrum terug gegaan naar het postbus adres van deze webshop. Dit is een verzameladres voor alle retourzendingen. Omdat deze pakketten via een apart kanaal gaan zijn deze pakketten soms beperkt te traceren. Ik adviseer u om contact op te nemen met de webshop voor meer informatie.

Het is niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen voor de verzendkosten of het pakket. Dit pakket is onverzekerd verzonden.

Heeft op 15 februari 2018 om 14:55 geantwoord

Bershka (de webshop) heeft het gezegd het pakketje niet ontvangen te hebben.
Kunt u mij verder helpen?

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiaelianne