Klacht: pakketje kwijt?

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag weet ik wat er met mijn pakket is gebeurd.
3SLOCA03384106
Ivo Teuwen

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgd bij Primera (postkantoor)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2017 om 17:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Teuwen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zending verwacht maar dat u deze nog niet hebt ontvangen.

Ik heb voor u gekeken en ik kan niets vinden met deze track en trace code. Als ik naar de code kijk dan gaat het om een brievenbuspakketje uit het buitenland die niet door de brievenbus past. Daarom is deze bij de Primera gebracht zodat u het daar kunt ophalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ivoteuwen