Klacht: pakketje komt niet verder dan: aangekomen op sorteercentrum

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 3 juli een pakketje verstuurd via het DHL punt in mijn woonplaats.
Op 4 juli wordt er vermeld dat het pakketje aangekomen is op het sorteercentrum. Het is nu 7 juli en het is nog steeds op het sorteercentrum.
En nu?

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje snel afgeleverd wordt bij de geadresseerde!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Niet erg handig dat de track en trace nog niet is aangepast. Graag kijk ik met u mee om na te gaan wat er aan de hand is. Hiervoor wil ik u vragen om mij het traceernummer toe te sturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. referentie 623799.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Wordt alleen gevraagd om het track & trace nr. terwijl ik deze al vermeld had bij het aanmelden van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hbrandes