Klacht: Pakketje is zoek

op 30 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden heb ik een pakketje verstuurd naar Zutphen. Het adres is juist en ook het label is juist opgeplakt. Als ik bij de pagina ”volg je pakket” kijk, staat er als laatste update op 24 Augustus dat het pakketje zich in het sorteercentrum bevindt. Dat was meteen ook de laatste update. Ik heb herhaalde contact gezocht met de klantenservice van DHL maar ik krijg alleen maar standaardmails als reactie met een case nr. Met de mededeling dat de zaak in onderzoek is.
Ik heb een product verkocht waar de ontvanger op te wachten…

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een update krijgen over waar het pakketje zich nu bevindt, en wanneer het in Zutphen aan zal komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 augustus 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend dat uw pakket nog niet aangekomen is. Ik zie inderdaad dat er inmiddels een onderzoek loopt en dit onderzoek elke dag in de gaten wordt gehouden door mijn collega's van de backoffice. Zodra er een update bekend is zal er ook direct contact met u worden opgenomen. Om het onderzoek zo volledig mogelijk uit te voeren kan dit tot een week in beslag nemen. Aangezien uw onderzoek maandag is opgestart kunt u hier het beste rekening mee houden.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 01 september 2018 om 12:18 geantwoord

Ik ga alleen akkoord met de geboden oplossing als het pakket boven water komt of er een normale vergoeding geboden wordt. Met een KG vergoeding ga ik niet akkoord. Mocht het een afscheepactie worden zal ik de volgende wijzigingen doorvoeren. Buiten dat ik als particulier pakketten verstuur heb ik een bedrijf waar op jaarbasis tussen de 80-90 pakketten worden verstuurd of ontvangen.
Ik zal van toeleveranciers eisen dat er geen enkel pakket meer via DHL wordt vezonden. De oplossingsgerichtheid van DHL gaat traag, traag en nog eens traag, daarnaast zijn het geen communicatie wonders. Laten zich alleen horen na veel mailen en publiekelijk aandringen.Wanneer een pakket zoek raakt in je eigen sorteercentrum zou ik je personeel maar eens goed laten screenen, omdat het pakket gejat lijkt.....

Reactie van de melder van de klacht Wilco Visser

3 maanden geleden - Vervolg van de DHL Story: MA 3-9-2018 klantenservice gebeld. Kreeg Aniek, ga het even nakijken we hebben uw pakketje gevonden het moet alleen worden omgelabeld. Meneer ik moet even mijn headset wisselen kom zo bij u terug....verbinden werd verbroken. Nogmaals gebeld kreeg Ekram ik ga zoeken op het casenummer... nee meneer dat had mijn collega niet mogen zeggen. Uw pakket is helemaal niet teruggevonden....het onderzoek loopt nog..excuus daarvoor. Blijkbaar kan ik ook niet blind varen op de klachtenservice....

Alle klachten die gemeld zijn door Wilco Visser