Klacht: Pakketje is nooit geleverd: DHL zegt het wél geleverd te hebben

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte een pakketje dat door DHL zou worden bezorgd. Plotseling ontving ik een mail met daarin de boodschap dat het pakketje was bezorgd. Ik was echter de hele dag op mijn werk waardoor ik het pakketje onmogelijk in ontvangst heb kunnen nemen. Pakketje is dus nu gewoon “kwijt” DHL blijft aan geven het te hebben geleverd. Verzender (drogist.nl) geeft aan dat ze niet verantwoordelijk zijn. Ik ben ernstig teleurgesteld en wordt nergens écht geholpen.

Ik ben tevreden als mijn pakket boven water komt. Wanneer dat niet blijkt te kunnen dan heb ik graag de waarde van het pakketje vergoed. (€80,00)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 16:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Ook voor een eventueel vergoeding of restitutie van de kosten moet u zijn bij de leverancier. Aan hen hebt u betaald om een product te ontvangen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 december 2017 om 09:04 geantwoord

Klopt. Ik heb de verzender betaald om het product te ontvangen. U wordt ook betaald om het bij mij te leveren..... en dat heeft nooit plaatsgevonden. M.i. is het te kort door de bocht om te vermelden dat het pakket bij mij zou zijn geleverd. Dat is inderdaad wat online staat vermeld. Ik heb echter nooit wat ontvangen. Was niet eens thuis op dat tijdstip. Ook heb ik geen briefje in de brievenbus gehad. Ook mijn buren hebben niks in ontvangst genomen. De grote vraag is nu dus: Waar is het pakket? Dat kan toch onmogelijk kwijt zijn? Daar komt DHL wel heel makkelijk mee weg.D.w.z. dat er bij DHL van alles kwijt kan worden gemaakt? Ik ben dus (nog) niet tevreden over de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Reetkever