Klacht: Pakketje is niet bezorgd, status blijft op Planning wordt gemaakt en DHL wil de ontvanger niet informeren over de status

TessaSchults op 16 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb op 26 Januari een bestelling geplaatst bij een webshop, het Pakje is die dag meegegeven aan DHL en Sindsdien kwijt. de verzender heeft op 2 Februari een case geopend, het pakketje schijnt verkeerd bezorgd te zijn. het zou opnieuw geleverd worden, maar dit is niet gebeurd. DHL stuurt mij terug naar de verzender, en geeft zelfs vandaag aan dat er gisteren een case is geopend, terwijl dit al 2 maal eerder is gebeurd. ze willen mij (De ontvanger) niet verder helpen met informatie

de ontvanger informeren over de status van het pakket en het proces, en niet de ontvanger alleen maar terug sturen naar de verzender. dit is een fout van DHL, niet van de verzender. als jullie je klantentevredenheid hoog willen houden, komen jullie met een oplossing voor de ontvangende partij

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 februari 2021 om 18:25 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog geen pakket te hebben ontvangen. Ik heb dit voor u nagekeken en zie dat er vandaag een case met casenummer 11177272 is aangemaakt voor deze zending. Mocht je binnen 5 werkdagen geen bericht ontvangen van de backoffice dat het pakket al is opgehaald. Laat het dan weten aan de verzender van het pakket want dan gaat er iets niet goed. De verzender kan dan het beste zelf contact met ons opnemen. Mijn excuses dat je nu al zo lang wacht op je pakket.

Ashna

DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TessaSchults