Klacht: pakketje in de brievenbus en loog dat ik het had afgetekend

op 19 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al 19 dagen op mijn pakketje en krijg van de zender te horen dat ik het deze week binnen moest hebben. Ik heb mijn tijden zo gewijzigd dat ik tussen 9:00 en 19:00 thuis ben, omdat ik voor dit pakketje moest ondertekenen. Na twee dagen thuis te zitten, zie ik op de track and track pagina dat mijn pakketje gisteren om 11:39 door mij is ontvangen en getekend is. Dit is niet waar want niemand was voor mijn deur geweest. Na paniek, keek ik in mijn brievenbus en zag dat de bezorger het in de brievenbus had gedaan . Dit vind ik gewoon niet kunnen. Dan had er op de track and track pagina moeten staan dat het in de brievenbus lag. ik kreeg mijn dure telefoon namelijk terug, zoiets wil ik ook niet in de brievenbus hebben, maar aan de deur.

Verander de Track and Track omschrijving in dat het in de brievenbus is gedaan ondanks dat voor dit pakketje ondertekend moet worden.

Ik wil namelijk zwart op wit hebben dat er een fout is gemaakt en dat ik niet voor het pakketje heb ondertekend, terwijl het wel zo moest gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juli 2017 om 14:12 geantwoord

Goedendag,

Ik zal eerlijk zijn, ik vind dit een merkwaardig verhaal! Ik kan me uw argwaan in deze goed voorstellen. Volgens onze gegevens is uw pakket bezorgd. Indien je het pakket niet ontvangen hebt, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is, en verder onderzoek doen.

Mike

Reactie van de melder van de klacht l oepoe

3 maanden geleden - Beste Mike, Ik heb gereageerd op uw antwoord, maar zie dat het nu weg is, of misschien heb ik het uw prive gestuurd. Ik heb aangegeven dat ik niet met uw oplossing(eigenlijk mededeling, want u bied mij niks goeds aan) akkoord ga. Ik laat me ook niet afpoeieren, want ik zie andere mensen op deze website hetzelfde probleem hebben als ik en dat jullie een slap bericht achterlaten en het markeren als opgelost. Het probleem is niet dat ik mijn pakketje niet heb ontvangen. Dit heb ik wel ontvangen binnen de aangegeven tijd. Het probleem is dat er zo slordig mee is omgegaan en jullie of de bezorger mijn handtekening dus eigenlijk vervalst heeft. Ik vertel u nu heel duidelijk wat ik wil: Ik wil dat u op de track and track pagina schrijft 'pakket in brievenbus'. Het kan me niks schelen dat er onderzoek gedaan wordt hiernaar. Jullie komen toch erachter dat er helemaal geen handtekening is gezet voor dit pakket en als dat wel zo is wil ik zien of dat daadwerkelijk MIJN handtekening is. Want zodra jullie ontdekken dat het 'ondertekend' verhaal flauwekul is gaan jullie erover stilzwijgen. Het maakt mij niet uit of het via de track and track pagina gewijzigd wordt of dat ik een ondertekende brief of email krijg waarin staat dat het in de brievenbus is gegooid, ik wil het wel hebben. Ik woon in een flatgebouw met camera beelden. Denk maar niet dat ik het hierbij laat zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door l oepoe