Klacht: Pakketje in brievenbus gepropt

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 06-01 heb ik een bestelling gedaan bij bruna, deze bestelling werd in tweeën verzonden.
Krijg netjes een mail dat ze beide verzonden zijn en dat ik deze de volgende dag in huis heb, 1 pakketje heeft het gered tot aan mijn huis, de andere niet deze bleef volgens de track and trace hangen in het sorteer proces. Prima dan wacht ik het nog af heeft geen haast. 08-01 zou hij bezorgt worden, alleen ben ik ook maar een hard werkende jonge man, dus was op dat moment niet thuis. Op de track and trace was te zien dat hij bezorgt was, dit kan niet helemaal kloppen want ik ben niet thuis. Kom thuis van me werk en zie wat papier op de grond wat lijkt op karton. Doe me postvakje open en zie me pakketje in me brievenbus gepropt. Ik dacht bij mezelf dit kan niet waar zijn wat asociaal.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het bestel bedrag van €46,93 terug kan ontvangen van DHL parcel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat de levering van uw zending niet naar wens is verlopen. Uiteraard is het niet toegestaan uw pakket in de brievenbus te stoppen. Hiervoor biedt ik graag mijn excuses aan. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot.

Indien er schade aan uw pakket is ontstaan wil ik u adviseren dit direct te melden bij de afzender. Zij kunnen dit verder met DHL oppakken.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door lyonvanzijp