Klacht: Pakketje half in brievenbus

op 21 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist belde een van mijn medeflatbewoners aan dat mijn pakketje half uit de brievenbus stak en iedereen het zo kon meenemen. Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen. Maar zie de hele discussie alweer ontstaan op het moment dat mijn pakketje kwijt zou zijn want het ligt nooit aan DHL.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er wel een service wordt geleverd, ondertussen betaal ik namelijk hiervoor maar is de kwaliteit hiervan ver te zoeken. Pakketjes worden niet opgehaald, half in de brievenbus gestoken, pakketjes worden niet bezorgd omdat ze voor 1 pakketje naar de tweede verdieping moeten dus komen ze de volgende dag en doen wel een briefje gemist in de bus terwijl je de hele dag thuis bent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Kim,

Dank je wel voor jouw bericht. Goed dat je dit aangeeft bij ons, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Je geeft aan dat er al eerder situaties zijn voorgevallen (zoals pakketjes die niet worden opgehaald) dus ik heb hier een melding van gemaakt bij ons depot. Zij zullen dit oppakken zodat herhaling in de toekomst voorkomen kan worden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Kim5224