Klacht: Pakketje (Gestolen) Bezorg bevestiging, DHL onbetrouwbaar bedrijf

waaromPOSTNLENDHLwaarom op 17 augustus 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket hier niet geleverd wel bevestiging met veel plezier met levering, levering tot 16:00 mogelijk 19:00 nog geen pakket, is dus gestolen, zoals je best vaak ziet, veel bij DHL, jammer.

Uitzoeken wie deze route heeft gereden en vervolgstappen nemen, onbetrouwbare chauffeur....

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Excuses als de zending nog niet is ontvangen. We gaan dit voor u uitzoeken. Wilt u de track and trace code toesturen via een privébericht? Ik hoor graag van u. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Mick E-Care DHL Parcel

DHL

Heeft op 17 augustus 2021 om 11:38 geantwoord

Goedemorgen,

Ik heb een onderzoek voor u opgestart onder vermelding van casenummer 12603320. Deze word in behandeling genomen door onze backoffice. Zodra het onderzoek is afgerond dan zal de backoffice u verder op de hoogte houden via e-mail. Ik heb dit e-mail adres doorgegeven: [email protected] Een onderzoek kan 5 werkdagen duren, ik hoop dat het onderzoek snel is afgerond.

Ashna
DHL E-care Customer Service

waaromPOSTNLENDHLwaarom

Heeft op 30 augustus 2021 om 19:43 geantwoord

nog geen reactie... gebruik geen DHL

Reactie van de melder van de klacht waaromPOSTNLENDHLwaarom

1 jaar geleden - nog geen reactie

Alle klachten die gemeld zijn door waaromPOSTNLENDHLwaarom