Klacht: Pakketje F141383457 verdwenen

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket van Free People, order: F141383457, is 26 juli verscheept en ergens in Nederland aangekomen. Via Free People werd ik doorverwezen naar AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS, waar schijnbaar mijn pakketje vastgehouden wordt. Ik kan alleen nergens vinden waar en/of wie dit is.

Bij mijn tracking staat: ADDITIONAL TRACKING INFORMATION: Asendia has partnered with US Postal Service for final mile delivery of your parcel. You can link to their tracking site by clicking here: EY403032065US

Als ik hierop klik staat er dat mijn pakket bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS is afgeleverd. Waar is dit?!

Aangezien Free People maar hiernaartoe verwijst en ik op deze manier op dit forum ben terecht gekomen en een soortgelijke klacht tegenkwam, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen!

Vriendelijke groet,

Aukje

Als mijn pakket zonder additionele kosten z.s.m. bij mij op de deurmat ligt of bij een PostNL/UPS kantoor bij mij in de buurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:56 geantwoord

Geachte mevrouw de Jong,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u wilt weten waar uw pakket is, en hoe u deze snel in handen kunt krijgen.

Dit heb ik voor u uitgezocht. Uw pakket is op de 2 augustus bezorgd bij een PostNL-punt in Amsterdam. Met de Nederlandse code voor dit pakket, 3SEPGE3746557, en uw eigen postcode, kunt u op onze site zien welke afhaallocatie dit is. U heeft tot woensdag 16 augustus de tijd om het op te halen. Daarna zal het retour gestuurd worden. Daarnaast wil ik u er op wijzen dat er €148,21 inklaringskosten betaald moeten worden om dit pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aukje de Jong