Klacht: Pakketje ergens anders ingeleverd

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Trackingnr:168439349748

Ik had bij internet object besteld, die is paar dagen later geleverd, maar object iemand anders ingeleverd, terwijl mijn adres gegevens alles was correct,fout van dhl zelf, want ze zijn niet eens legimatie gevragd zomaar iemand anders gegeven.ik neem contakt met dhl, ze zeiden dat ik moet verkoper contakt opnemen, dat heb ik gedaan maar verkoper gaf geen antwoord. Terwijl grote fout van dhl zelf. Ik vetrouw niet meer dhl. Het is niet netjes en vetrouwlijk meer.is kwaliteit van dhl? Ik vind onzin wat dhl deed.
Kan iemand mij helpen?

Nergens

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 15:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geleverd op het opgegeven adres. Indien u het niet heeft ontvangen kunt u dit melden bij de afzender van het pakket. De afzender is onze opdrachtgever en kan onze voorzien van specifieke informatie over het pakket. Hierdoor kunnen wij dit verder voor u onderzoeken. Zodra de afzender contact met ons heeft gehad, zal onze backoffice het onderzoek starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door v.uresin