Klacht: Pakketje door de brievenbus gegooid

op 11 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een boek besteld en slechte ervaring met de brievenbus omdat de hoeken van een zwaar boek door het gewicht dubbelklappen.
Ik had een boek besteld bij een particulier en voor die reden hadden we gekozen voor een pakket bestelling (6,95). Bij thuiskomst was toch het boek door de bus gegooid met inderdaad een dubbel geslagen hoekpunt.
Ik wil hierover graag een klacht indienen.
Ik had mij de extra kosten kunnen besparen . Het boek weegt 1,3 kg en had goedkoper verzonden kunnen worden.

Groet Christien Romme
[email protected]
06 18198342

Gewenste Oplossing:

Als u mij het verschil van de pakketzending terug betaald .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Romme,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp uit uw e-mailbericht dat u de trackingcode niet meer in uw bezit heeft. Dat is erg vervelend, omdat ik daardoor uw melding niet kan doorzetten naar de juiste bezorger.

Mocht u de trackingcode alsnog vinden, dan wil ik u vragen om contact op te nemen via de reguliere klantenservice op postnl.nl/klantenservice. Dit bespoedigt de verdere afhandeling. Ik sluit daartoe uw melding op Klacht.nl.

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Christien04