Klacht: Pakketje buiten naast huis

op 16 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Lukje, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat de bezorger uw pakket op deze wijze heeft achtergelaten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Hier wil ik uiteraard een klacht over opmaken om dit met de bezorger te laten bespreken. Is de inhoud van het pakket verder nog in orde? Of is deze beschadigd? Zo ja wat is precies de schade? Zou ik ook de barcode van dit pakket van u mogen ontvangen? Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Lukje, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lukje,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door koenlukje