Klacht: Pakketje blijft maar hangen bij NLAMSA

op 07 augustus 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje blijft hangen bij NLAMSA

Updated on: Tuesday 28 July
06:29pm
Arrived at Delivery Office
NLAMSA

Hide earlier journey

Tuesday 28 July
06:28pm
Item Despatched
NLAMSA, Netherlands

Tuesday 28 July
06:27pm
Item received at Sorting Office
NLAMSA, Netherlands

Tuesday 28 July
06:26pm
Item has left the overseas International Processing Centre
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Netherlands

Friday 17 July
11:13pm
Arrived at Delivery Office
NLAMSA

Friday 17 July
11:12pm
Item Despatched
NLAMSA, Netherlands

Friday 17 July
11:11pm
Item received at Sorting Office
NLAMSA, Netherlands

Friday 17 July
11:10pm
Item has left the overseas International Processing Centre
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Netherlands

Thursday 09 July
08:35pm
Item has left the overseas International Processing Centre
Netherlands

Tuesday 07 July
02:24am
Item Leaving the UK
LANGLEY HWDC

Tuesday 07 July
02:21am
Item Received by Royal Mail
LANGLEY HWDC

Monday 06 July
06:45pm
Item received at
Norwich MC

Monday 06 July
03:19pm
Sender preparing item

Monday 06 July
02:54pm
Accepted at Post Office
Worlingham Post Office [NR34 7AJ]

Gewenste Oplossing:

Als het pakje thuis bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace code van dit pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht fblaauboer

3 maanden geleden - Dit had ik vermeld bij opmerkingen. Maar hier nogmaals RN565238084GB. Met vr gr F Blaauboer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2020 om 07:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor het sturen van de Track en Trace code. Ik denk dat het eerder ergens weg is gevallen, het was niet zichtbaar op de site en ook niet bij de privé informatie. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling van uw melding.

Ik heb de status van u pakket bekeken en ik zie dat er geen adres aan dit pakket gekoppeld is. Het lijkt erop dat het pakket niet automatisch gesorteerd kan worden omdat het adreslabel niet goed leesbaar is of beschadigd. Ze proberen dit nu handmatig op te lossen. Als dit niet handmatig hersteld kan worden, dan zal het pakket retour gaan naar de afzender. Ik adviseer u om in contact te blijven met de afzender. Ik heb niet de mogelijkheid om het adres aan te vullen of in te grijpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fblaauboer