Klacht: Pakketje blijft maar hangen bij NLAMSA

Sender preparing item

02:54pm
Accepted at Post Office
Worlingham Post Office [NR34 7AJ]

Als het pakje thuis bezorgt wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace code van dit pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht fblaauboer

3 maanden geleden - Dit had ik vermeld bij opmerkingen. Maar hier nogmaals RN565238084GB. Met vr gr F Blaauboer

Heeft op 07 augustus 2020 om 07:50 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor het sturen van de Track en Trace code. Ik denk dat het eerder ergens weg is gevallen, het was niet zichtbaar op de site en ook niet bij de privé informatie. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling van uw melding.

Ik heb de status van u pakket bekeken en ik zie dat er geen adres aan dit pakket gekoppeld is. Het lijkt erop dat het pakket niet automatisch gesorteerd kan worden omdat het adreslabel niet goed leesbaar is of beschadigd. Ze proberen dit nu handmatig op te lossen. Als dit niet handmatig hersteld kan worden, dan zal het pakket retour gaan naar de afzender. Ik adviseer u om in contact te blijven met de afzender. Ik heb niet de mogelijkheid om het adres aan te vullen of in te grijpen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fblaauboer