Klacht: Pakketje blijft in pakketcentrum

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 december heb ik een bestelling gedaan bij Brandy Melville, waarvan ik op 5 december een mail heb ontvangen dat de bestelling is verstuurd. Op 7 december is dit pakketje blijven hangen in het pakketcentrum in Rüdersdorf, Duitsland. Inmiddels zijn we 9 dagen verder en ligt mijn pakketje daar nog steeds. Als ik DHL contact zeggen zij dat zij niets kunnen doen omdat het pakket in Duitsland ligt. Ik heb bij Brandy Melville gemeld dat mijn pakket blijft hangen en zij hebben een zaak gestart. Ik heb naar DHL in Duitsland gebeld en de vrouw die ik aan de lijn kreeg zei dat het sowieso twee weken duurt om mijn pakketje te traceren (als ie überhaupt nog gevonden wordt) en dat hij dan naar mij gestuurd kan worden. Verder kon ze niets voor me doen beweerde ze, ook niet contact leggen met Rüdersdorf of kijken in het systeem waar het is misgegaan. Ik moest het maar afwachten. Dat betekent dat ik een maand op mijn pakketje ga wachten. De kleding is een kerstcadeau voor mijn zusje (dat ik op tijd heb besteld! Ruim 3 weken van te voren) en ik kan het met een beetje geluk ergens in januari nu geven. Ook is het niet mogelijk om mijn order te annuleren en het opnieuw te bestellen.

Wanneer ik mijn bestelling z.s.m. ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via de Deutsche Post. Volgens mijn gegevens hebben zij uw zending op 18 december in de overdracht naar Nederland gedaan. Uw zending zal binnen enkele dagen in Nederland arriveren. Dan kunt u de zending traceren via de Nederlandse site www.dhlparcel.nl

Excuses voor de vertraging die is ontstaan.

Miranda
DHL Parcel