Klacht: Pakketje bij de voordeur neer gelegd

op 19 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn brievenbuspakketje (die nooit door de brievenbus past) heeft meneer de bezorger gewoon buiten bij de voordeur neer gelegd. Gelukkig hebben we een oplettende overbuurvrouw die s avonds om 10 uur nog aan de deur komt om te zeggen dat er een pakketje ligt. Aangezien de voordeur bij ons nooit gebruikt word. Vind dit een zeer slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het pakketje bij de buren had afgeleverd of op een ander tijdstip terug was gekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zwaag, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een voor u bestemd pakketje bij de voordeur is achtergelaten. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling, mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Betrof het een pakketje met track&trace (3S) code of ging het om een zending zonder code? - Als het zonder code was verstuurd, was het betreffende poststuk wel voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? - Kunt u aangeven op welke datum dit is voorgevallen en wat de naam van de afzender is? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zwaag, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Zwaag,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia@1981