Klacht: Pakketje bezorgd op verkeerde adres

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was mijn pakketje op nm 36 bezorgd ipv nm 26. Ik had geluk dat mevrouw die op nm 36 woont pakketje zelf kwam brengen anders was ik mijn geld kwijt.
Bezorger hebt of bril nodig of kan niet lezen .

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer teleurgesteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de zending bij de buren is afgeleverd. DHL maakt standaard de afspraak met verzenders dat pakketten bij de buren kunnen worden afgeleverd. De verzender kan de opdracht geven om de zending alleen bij de ontvanger aan te bieden. In dat geval zal de chauffeur de zending uitsluitend aan de geadresseerde overdragen. Zolang dit niet expliciet gemeld wordt aan DHL kan het voorkomen dat uw zending bij een van uw buren wordt geleverd.

Indien u dit wilt voorkomen, adviseer ik u om bij het bestellen van uw pakketten altijd aan te geven dat u niet wilt dat het bij buren wordt geleverd, de verzender kan dit dan doorgeven aan DHL.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.Ab