Klacht: Pakketje bezorgd op een adres die mij onbekend is.

op 28 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zie in de track en tracé dat mijn pakketje is afgeleverd bij iemand die Peters heet. Deze persoon heeft ook een handtekening neer gezet. Ik ken in mijn straat niemand die Peters heet en er is ook geen briefje in me brievenbus achtergelaten. Nu weet ik niet waar me pakketje is. Ik ben er niet over te spreken. Er zullen wel weer excuses komen maar ik heb er geen ene reet aan!

Ik ben niet tevreden over zo'n prut bedrijf. Ik had gisteren al m'n pakketje willen hebben en nu wordt het niet eerder dan dinsdag. Ik ben tevreden als ze er voor zorgen dat ik hem vandaag nog ga krijgen, maar dat doen ze toch niet.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:22 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door marcjacobs