Klacht: Pakketje al een maand bij douane NLHAGI zonder status update

JVer0345 op 08 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Mijn pakket met TT code RR142527541RU ligt nu al een maand bij de douane zonder status update.

De TT website geeft aan dat ik, wanneer het pakket langer dan 2 dagen stil blijft liggen, contact op moet nemen met de douane. Deze verwijzen mij terug naar Postnl.

Ik heb al een mail gestuurd naar de [email protected] (zonder antwoord) en al eerder een klacht aangemaakt via deze website. Het antwoord van toen was dat ik moest wachten tot het pakket daadwerkelijk 30 dagen bij de douane moest liggen voor er verdere stappen ondernomen konden worden.

Bij deze vraag ik me ondertussen wel af waar mijn pakket nu blijft. Ik kan me voorstellen dat het drukker is in deze tijd van het jaar, maar ik heb ondertussen al wel 2 andere pakketten ontvangen die bij de douane hebben gelegen en waarvoor ik heb moeten betalen (TT LX684684949US en LZ293093201US).

In dit pakket zitten geen artikelen die illegaal zijn / niet ingevoerd mogen worden.

Ik wil weten wanneer ik mijn pakket kan ontvangen, zeker nu er al een maand verstreken is (zoals een eerder antwoord van Postnl zelf).

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JVer0345