Klacht: Pakketje al 2 dagen vertraagd

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit nu al 2 dagen op een pakketje te wachten en krijg al 2 dagen dat het vertraagd is de track en tracé is 3SMKPL690811763

Ik ben tevreden als ik eindelijk míjn pakket heb

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 maart 2020 om 15:01 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat uw pakket al twee dagen vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerende situatie is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven er uiteraard naar alle pakketten op de aangegeven bezorgdag af te leveren, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Soms kan een pakket meer dan een dag vertraging oplopen, de precieze oorzaak kan ik tot mijn spijt niet achterhalen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket alsnog in ontvangst kunnen nemen op 12 maart 2020. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Jorna