Klacht: Pakketje afgeleverd en afgehaald bij post NL locatie maar niet door mij.

op 17 juli 2017 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

Ik heb meerdere malen contact gehad met s’oliver. Ik heb in eerste instantie zelf een fout gemaakt met mijn adresgegevens. Ik heb gelijk na betaling gebeld met de klantenservice. Helaas konden mijn gegevens niet worden aangepast. Ik heb gelijk daarna gemaild met de klantenservice. Daarbij werd aangegeven dat mijn pakket waarschijnlijk onbestelbaar zou zijn en retour zou worden gezonden naar S’Oliver. Ik heb bij de post nl ingevuld dat mijn pakket gebracht kon worden bij een PostNL locatie (jumbo van Bergenstraat) Ik heb getracht deze daar op te halen. De medewerkster gaf aan dat het pakket al was opgehaald. Ze heeft ook een foto gemaakt met mijn telefoon van het bericht op haar computer. Ik heb dit gelijk doorgestuurd aan s’oliver. Ik kreeg een mail terug waarin zij aangaven dat het 2/3 weken kon duren voordat het pakket was afgeleverd bij hun magazijn in Duitsland. Omdat ik na bijna 3 weken nog niks had gehoord heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven nu aan dat zij bewijs hebben dat ik of een gemachtigde het pakketje bij de PostNL locatie heb opgehaald. Omdat er bij PostNL staat aangegeven dat het pakketje is opgehaald. De PostNL locatie heeft aangegeven dat het pakket mee terug is gegaan met de pakketbezorgers.

Zowel PostNL als S’oliver geeft niet thuis. aangezien ik met S’oliver een overeenkomst ben aangegaan en niks getekend of geleverd heb gekregen verwacht ik van s’oliver een oplossing.

Teruggave iDeal betaling

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over S.Oliver

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over S.Oliver nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Rijskamp