Klacht: Pakketje afgeleverd bij de buren en weg

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 april een telefoon besteld via groupon. 20 april een kaartje gehad dat ik niet thuis was en dat het pakketjes is afgeleverd bij buren. Op het kaartje stond geen pakket nummer ingevuld. De buren geven aan niks gehad te hebben. Waar ik mijn twijfels bij heb. Contact gehad met DHL. Die geven aan dat ik contact moet zoeken met groupon. Voor het pakketnummer.
Gedaan maar DHL kent het nummer niet en sturen me weer richting groupon. Ik ben er een beetje.klaar mee. Ik ben mijn pakketje en mijn geld kwijt, omdat het bij de buren word afgeleverd. Ben al 1.5 week.bezig en nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Op basis van uw adres heb ik een pakket kunnen vinden van 20 april. Volgens onze gegevens is deze bij de buren op nummer 7 afgeleverd en hebben zij hier ook voor getekend. U kunt wel via groupon bij ons de handtekening op laten vragen. Wel vind ik het jammer dat groupon nog geen contact met ons heeft opgenomen om een onderzoek te starten.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mariaba