Klacht: Pakketje

op 18 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Regelmatig worden pakketjes die niet door de brievenbus kunnen, onbeheerd achtergelaten. Ze bellen ook niet even aan om te kijken of ik thuis ben. Ik hoor graag van u.

Ben tevreden, als er eerst aangebeld wordt dat ik het pakketje in ontvangst kan nemen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketjes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Uiteraard niet fijn om dit soort pakketjes op deze manier te ontvangen en is ook zeker niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- zijn deze pakketjes verstuurd met een Track Trace code; - zo ja zou u mij die willen sturen; - zo nee, wanneer heeft u voor het laatst een pakketje op deze manier ontvangenZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 18 maart 2020 om 08:33 geantwoord

Geachte heer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peter601