Klacht: Pakketje

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2018 om 14:40 geantwoord

Geachte mevrouw Zweers,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket uit het buitenland nog niet bij u is afgeleverd. Ik begrijp dat u de zending graag zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is op 26 juli bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen, het pakket heeft de code 3SLGAT8526336 gekregen. Op diezelfde datum is er een brief naar u verstuurd omdat we meer informatie nodig hebben over de waarde van het pakket, zonder deze informatie kan de zending niet verwerkt worden. Normaal gesproken zal een pakket retour gaan naar de afzender als er binnen 30 dagen geen reactie is gekomen op de brief. Ik zie echter in de TrackTrace gegevens nog geen retourmelding staan. Ik kan niet met zekerheid zeggen of uw pakket nog in Nederland is, maar raad u aan voor de zekerheid het formulier op https:www.postnl.nlbva in te vullen. Normaal gesproken zal uw pakket gemiddeld binnen twee tot vier werkdagen na verwerking van uw informatie afgeleverd worden. Ik adviseer u de status in de gaten te houden met de 3S-code, mocht er binnen vijf werkdagen na verzending van de informatie geen verandering zichtbaar zijn dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door TBZ