Klacht: Pakketje

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakketje besteld en dat zou de volgende dag in huis komen tussen 09:00 en 13;00 om 2 uur was hij nog steeds niet binnen dus ik keek bij de track en tracé en daar stond een nieuwe bezorgingsmoment van 14:00 tot 18:00 om 8 uur was hij er nog niet toen ging ik weer naar de trach en tracé en er stond dat wij om 13;45 niet thuis waren wij waren toen wel thuis en ze hebben niet eens een briefje in de brievenbus gedaan. Ik ben hier de hele dag voor thuis gebleven. Waarschijnlijk had de bezorger geen zin om iets weg te brengen want ze zijn hier nieg geweest want ik zag voor het raam. Ik vind dit schandalig want ik had die dag dat pakketje ook echt nodig

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje binnenkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Gezien het tijdsstip lijkt het aannemelijk dat de bezorger zaterdag niet zijn route heeft kunnen afmaken. Mijn excuses hiervoor. We zullen het inderdaad vanmiddag weer trachten te leveren tussen 14:00 en 18:00. Ik ga ervan uit dat vanmiddag de bezorging beter zal lopen en mochten we u mislopen dat u een bezorger gemist kaart ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Floortje de waal