Klacht: pakketje

op 23 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik meld een klacht ik heb het het pakketje in de brieven bus gekregen
ik heb het pakketje laten verzenden voor 6,95 en niet als brieven bus pakket mijn barcode is 3SKABA623818529 het was ook nog een duur fototoestel dit moet niet kunnen mijn adres de vinne 8 6021 jp budel

voor taan aan de buren geven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Rijnders, Uit uw bericht begrijp ik dat er een zending bij u in de brievenbus is bezorgd terwijl u dit liever niet wilt. Ik begrijp dat dit voor u vervelend is. Ik zie dat uw zending een standaard zending is. Betreft het hier een brievenbus in de deur of een brievenbus met een opening aan de bovenkant waarin de bezorger uw zendingen in kan doen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Rijnders, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Rijnders,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Heeft op 04 juli 2016 om 06:16 geantwoord

voor taan aan de buren geven ik vind dat niet kunnen

Alle klachten die gemeld zijn door john rijnders